Riffeljagt i Fromseier d 25. Oktober 2020:

Medlemmer af GJF og BJF har igen i år mulighed for at deltage i en foreningsjagt. Vi tilbyder en jagtdag den 25. oktober 2020 i Fromsseier Plantage mellem Hejnsvig og Vorbasse.

Igen i år bliver der tale om trykjagt med riffel, som den vi har haft de sidste par år Der er er plads til 15 skytter.

Skoven stiller selv med hundefolk til at trykke såterne igennem.

Jagterne starter med morgenkaffe kl. 8.00 og slutter med smørrebrød fra Hovborg kro ca. kl. 13

Prisen bliver 1600 kr.

Tilmeldingen til Finn Lauridsen

Ved tilmeldingen skal oplyses navn, telefonnummer og forening (BJF eller GJF). Når tilmeldingen er accepteret vil du få besked og betaling skal ske for at tilmeldingen er noteret endeligt.

Betaling til 7702 1068226 GJF’s konto i Sydbank eller mobilepay 46352 Grindsted Jagtforening

På telefon: 40 41 75 15

På e-mail:elinst.finn@gmail.com

Mårhundeaften i lynghytten, Grindsted d. 26/11 kl 19.00.

maarhund.jpg

Mårhundeaften i lynghytten, Grindsted d. 26/11 kl 19.00.

Som bekendt blev der afholdt mårhunde inspirationsaften med indlæg fra Mårhunde gruppen i Hedensted kommune og Peter Bülow i slutningen af oktober. Den aften Lod flere sig skrive op til at deltage i arbejdet på tværs af Jagtforeningerne i Billund kommune. Nu er det tid til at tage arbejdshandskerne på! Så mød op den 26/11 hvis du vil deltage i arbejdet eller feks lægge revir til foderplads etc. Peter Bülow deltager også den aften giver gode råd til opstart.

Vel mødt
Mårhunde udvalget, BJF

Mød op denne aften hvis du vil deltage aktivt i arbejdet