Riffeljagt i Fromseier d 25. Oktober 2020:

Medlemmer af GJF og BJF har igen i år mulighed for at deltage i en foreningsjagt. Vi tilbyder en jagtdag den 25. oktober 2020 i Fromsseier Plantage mellem Hejnsvig og Vorbasse.

Igen i år bliver der tale om trykjagt med riffel, som den vi har haft de sidste par år Der er er plads til 15 skytter.

Skoven stiller selv med hundefolk til at trykke såterne igennem.

Jagterne starter med morgenkaffe kl. 8.00 og slutter med smørrebrød fra Hovborg kro ca. kl. 13

Prisen bliver 1600 kr.

Tilmeldingen til Finn Lauridsen

Ved tilmeldingen skal oplyses navn, telefonnummer og forening (BJF eller GJF). Når tilmeldingen er accepteret vil du få besked og betaling skal ske for at tilmeldingen er noteret endeligt.

Betaling til 7702 1068226 GJF’s konto i Sydbank eller mobilepay 46352 Grindsted Jagtforening

På telefon: 40 41 75 15

På e-mail:elinst.finn@gmail.com

Andejagt Ribe 2020:

Billund og Grindsted jagtforeninger har lejet stykket med et samlet areal på ca. 48 ha. ved Farup vest for Ribe - ikke langt fra Kammerslusen.

Ved rette vejrforhold er der mulighed for at skyde både ænder, gæs og bek- kasiner, hvorimod hårvildt og hønsefug- le ikke indgår i jagtlejen. De seneste to år har der været regulering af bram- gæs inkluderet i andekortet.

Et årskort koster 500 kr.og gælder for en hel sæson (1.september 2020- 31.januar 2021).

Årskort/gæstekort kan købes hos Lars Bjerregaard Nielsen og Kim Lassen fra d. 22 august. For begge gælder at der inden lige skal ringes for at aftale mødetidspunkt. Betaling til mobilepay 46352 Grindsted Jagtforening eller kontant hvis det er

Lars træffes på 2032 0622 og bor Trehøjevej 12 i Grindsted og Kim træf- fes på 2773 1731 og bor Plougslundvej 183 i Billund

Årskort sælges kun til medlemmer med lokal tilknytning til Billund og Grindsted jagtforeninger ogder skal gives tilbagemelding om nedlagt vildt når sæsonen er forbi.

Efterårsjagterne 2020 “FROMSSEIER PLANTAGE”

Riffeljagt i Fromseier d 25. Oktober 2020:

Skoven stiller selv med hundefolk til at trykke såterne igennem.

Prisen bliver 1600 kr.

Tilmeldingen til Finn Lauridsen

På telefon: 40 41 75 15

På e-mail:elinst.finn@gmail.com

Haglbøssejagt hos Kim Eskildsen, Lørdag d. 17. oktober 2020

jagt kim eskildsen.jpg

Billund Jagtforening inviterer igen i år sine medlemmer til haglbøssejagt hos Kim Eskildsen i Okslund mellem Vorbasse og Hovborg. Der er tale tale om primært fuglejagt (+ ræv/hare). Dagens program: Morgenmad kl. 08.30, dernæst et par såter, snack pause herefter. Jagt igen, og efterfølgende parade samt frokost.

Forventet pris: 1.500,-/ deltager. Tilmelding til Helge S. Jensen på tlf. 30134097

Meld jer til og en spændende dag et vildtrigt terræn (se 2019 paraden foto ovenfor).

Med venlig hilsen Jagtudvalget

Jagten på Roligheden hos Kim og Fie Eskildsen 2020

Se her nedefor et billede af vores flotte parade efter en veloverstået  Haglbøsse jagt på ,Roligheden Hos Kim Eskildsen .

.jagt kim eskildsen.jpg

Andejagt Ribe 2020/2021:

Andejagt Ribe 2020:

Ved rette vejrforhold er der mulighed for at skyde både ænder, gæs og bekkasiner, hvorimod hårvildt og hønsefugle ikke indgår i jagtlejen. De seneste to år har der været regulering af bramgæs inkluderet i andekortet.

Et årskort koster 500 kr.og gælder for en hel sæson (1.september 2020- 31.januar 2021).

Årskort/gæstekort kan købes hos Lars Bjerregaard Nielsen og Kim Lassen. For begge gælder at der inden lige skal ringes for at aftale mødetidspunkt. Betaling til mobilepay 46352 Grindsted Jagtforening eller kontant.

Lars træffes på 2032 0622 og bor Trehøjevej 12 i Grindsted og Kim træffes på 2773 1731 og bor Plougslundvej 183 i Billund

Årskort sælges kun til medlemmer med lokal tilknytning til Billund Jagtforening eller Grindsted Jagtforening og der skal gives tilbagemelding om nedlagt vildt når sæsonen er forbi.

Kortet og ydeligere informationer om området er lige ovenfor. Kan dowloades og printes ud.